Serviciu GRATUIT fără griji

În calitate de distribuitor autorizat al unor mărci renumite, oferim un serviciu GRATUIT și fără griji pentru produsele selectate. Scopul acestui serviciu este de a minimiza efortul și grijile clientului în cazul unei probleme de garanție cu produsul achiziționat - simplu și simplu: noi ne ocupăm de tot pentru dumneavoastră!

 

Cum funcționează acest serviciu?

1. CE PRODUSE SUNT AFECTATE?

 

Atunci când achiziționați un produs acoperit de acest serviciu, ne vom ocupa, dacă va fi necesar, de gestionarea reclamațiilor neplăcute. Puteți identifica cu ușurință produsele selectate pentru care se aplică acest beneficiu prin bannerul FREE SERVICE plasat la începutul descrierii produsului.

 

2. CARE SUNT CONDIȚIILE?

 

După ce vă livrăm produsul, trebuie să păstrați ambalajul original, inclusiv toate piesele din carton, polistiren etc., pentru utilizare ulterioară în timpul perioadei de garanție. Acest lucru se datorează faptului că ambalajul original complet va asigura întotdeauna transportul înapoi în siguranță al produselor la un centru de service autorizat, în cazul în care este necesar.

Servis ZDARMA bez starosti - puvodni baleni

 

3. CUM SĂ RECLAMEZI?

 

Chiar dacă ne străduim să oferim numai produse de calitate de la producători consacrați, ocazional poate apărea o problemă neașteptată care necesită ca bunurile să fie duse la un centru de service autorizat. Ne-am gândit și la acest lucru. În cazul unui defect de fabricație sau de design în perioada de garanție, vă rugăm să completați mai întâi formularul nostru de cerere de garanție și vă vom contacta pentru a lua măsuri suplimentare.

 

4. CUM SE AMBALEAZĂ PRODUSUL?

 

Următorul pas este ambalarea produsului în ambalajul său original (inclusiv umpluturile), astfel încât să fie sigur pentru transport. Vă rugăm să vă asigurați că bunurile sunt ambalate foarte bine, deoarece acest lucru va preveni riscul de deteriorare în timpul transportului. Vă recomandăm să folosiți alte materiale de ambalare adecvate, cum ar fi folie stretch sau cu bule, carton, bandă adezivă etc.

Servis ZDARMA bez starosti - jak zabalit

 

5. CINE VA RIDICA TRANSPORTUL ȘI CÂND?

 

Dacă aveți bunurile ambalate în mod corespunzător, așteptați doar ca firma de curierat să ridice produsul. Colectarea are loc, de obicei, în termen de 1-2 zile de la raportarea reclamației. Compania de transport vă va contacta direct cu data exactă a ridicării.

Servis ZDARMA bez starosti - vyzvednuti kuryr

 

6. CE URMEAZĂ?

 

Compania de transport va livra produsul direct la un centru de service autorizat pentru inspecție după ce a ridicat transportul. Vă vom ține la curent cu procedura și soluția prin intermediul sistemului nostru de reclamații. În acest fel, veți avea întotdeauna o imagine de ansamblu asupra stadiului actual al reclamației.

Servis ZDARMA bez starosti - servisni stredisko

 

Heureka
Recenzii ale clienților
1604 comentarii despre Compari
Client verificat
17/04/2024

În regulă.